I VANGELI

ILLUSTRATI  DA

ODO TINTERI


Salome'


 L'é vegnùo però o giorno bon quande Erode pe' o sè compleanno o l'ha faeto na gran festa pe' i grandi da sò corte, i uffiçiali e tutte e personn-e in vista da Galilea. lntròu a figgia da stessa Erodiade, e avendo ballòu, a l'è piaxüa a Erode e a quelli che mangiavan. Allöa o re o l'ha dïto a-a figgia:

«Domandime quello che ti veu, e mì te o daiô». E o gh'ha faeto questo zuamento: «Qualunque cösa ti me domandiae, mi te a daiô, a fïse anche a meitae do mae regno». A figgetta a l'è sciortïa e a l'ha dïto a sò moae : « Cöse ghe devo domandâ? » Quella a gh'ha risposto: <A testa de Giovanni  o Battista>.

 E intrâ de corsa da-o re, a l'ha faeto a domanda dixendo:

«Veuggio che tì ti me dagghi sùbito in sce 'n piatto a testa de Giovanni Battista. «O re o l'è diventòu triste, ma a causa do sò zuamento e de quelli che mangiavan con lê, o no l'ha vosciùo refuâ.

 

Mc 6,21-26

 

 

Subito o re o l'ha mandòu ‘na guardia con l'ordine che ghe fïse portòu a testa. A guardia a l’è andaeta, a gh'ha taggiòu a testa in ta prexon e a l'ha portâ in sce 'n piatto, a l'ha daeta a-a figgetta a l’ha daeta a sò moae

 

Mc 6,27-28

salomel.gif (79113 byte)

Salomé chiede la testa del Battista

da "I Vangeli"

 

 

 

 

            La decapitazione del Battista


Pagina principale:indexgen.htm

http://digilander.iol.it/genovaodo/vangeli/illustrati.htm

http://members.it.tripod.de/odot/tuttodo.html

mailto:i.tinteri@tiscalinet.it